Tips voor in het vliegtuig

1. Comfy clothes
Trek zo comfortabel mogelijke kleding aan. In het vliegtuig heb je vaak heel weinig ruimte, en dan is het altijd wel veel leuker om geen spannende jeans te moeten dragen.

2. To the rescue 
De lucht wordt snel erg droog, waardoor dus ook je lippen en huid  droog en trekkerig kunnen gaan aanvoelen. Daarom zijn lippenbalsem en dagcrème zijn jouw redding in nood! (Doe lenzen ook zeker uit!)
3. Oorsuizen
Hier heb ik persoonlijk ook heel erg veel last van, en geen enkel trucje helpt bij mij. Maar hier zijn enkele tips tegen oorsuizen: 
– Kauwgom kauwen
– Oordoppen
– Geeuwen
4. Dikke sokken
Het kan ook erg koud worden in het vliegtuig, zeker als je aan het raam zit. Neem daarom in je handbagage lekker dikke sokken, een dekentje of een leuke sjaal mee 😉
5. Powerbank
Niets zo vervelend dat je iPod of mobiel plat valt, terwijl  nergens een stopcontact te bespeuren valt. Daarom is een powerbank heel erg handig!
6. Muziek/films
Zorg enkele dagen voor je vertrek dat je de nieuwste leuke liedjes op je iPod plaats, of een leuke film mee hebt om naar te kijken. Persoonlijk doe ik niets liever dan naar muziek luisteren en naar buiten kijken tijdens het vliegen.
7. Geniet
Zoals ik hierboven al zei hou ik heel erg veel van het uitzicht daarboven. Ik ga deze reis voor het eerst ’s avonds reizen, en ik kijk er echt heel erg naar uit om het mooie uitzicht te zien! Dus mijn laatste tip voor jullie is om te genieten van het uitzicht. Als dat jou niet zo erg interesseert, of je zit niet bij het raampje, dan kan je altijd nog een leuke film kijken of een tof boek lezen,..
Geef een reactie

